Kategoria:
Automotive Show
Klient
Street Meeting Poland
O wydarzeniu
Street Meeting Poland to organizator ogólnopolskich eventów motoryzacyjnych, skupiających pasjonatów tuningu, motorsportu i kultury samochodowej. Imprezy przyciągają setki uczestników i wystawców, oferując widowiskowe pokazy, konkursy, strefy expo oraz wyjątkowe atrakcje dla fanów motoryzacji z całej Polski.
Cel współpracy
Zwiększenie frekwencji na wydarzeniach oraz wsparcie sprzedaży biletów online. Dodatkowo celem była spójna komunikacja wizualna i skuteczne kreacje reklamowe dostosowane do specyfiki eventów oraz trendów.
Zakres działań
» Kampanie Facebook Ads i Instagram Ads
» Targetowanie i segmentacja odbiorców pod kątem sprzedaży biletów
» Wsparcie przy tworzeniu materiałów reklamowych (grafika, copy, wideo)
» Optymalizacja kampanii pod kątem konwersji i ruchu
» Analiza wyników i elastyczna modyfikacja strategii w czasie rzeczywistym
Kluczowe wdrożenia
» Niestandardowe grupy odbiorców: m.in. uczestnicy poprzednich edycji
» Personalizacja kreacji reklamowych pod konkretne wydarzenia
» Testy formatów: reklamy wideo, reklamy graficzne
» Kampanie leadowe skierowane do potencjalnych sponsorów
» Model progresywnej sprzedaży biletów
» Budowanie zaangażowania wokół wydarzeń na Facebooku
Efekty
Street Show 2025 – kampanie Meta w liczbach:
» 16 743 odpowiedzi na wydarzenie
» 1 218 748 unikalnego zasięgu
» 5 979 734 wyświetleń materiałów reklamowych
» 9 636 reakcji na posty
» 78 824 kliknięć w reklamy
» 100+ leadów od potencjalnych sponsorów
» Zainteresowanie wydarzeniem na Facebooku +152% r/r
» Wzrost przychodu ze sprzedaży biletów o +53% r/r




